Gå til innhold

Erfaringer med FARA All-Road


Pnwess

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har erfaring med denne modellen og har syklet på den i 3 år. Primært bruker jeg den til langturer og i marka. Jeg er veldig godt fornøyd med allsidigheten til sykkelen, jeg synes personlig at en del rene grussykler ofte er daffe og med lite respons. Allroaden har en snert som gjør den ypperlig for turer på grus, styrer unna sti generelt, men kommer igjennom der det er nødvendig. I tillegg er den veldig komfortabel på lange turer med og uten oppakking. Jeg bedriver kredittkort bikepacking og kommer langt med romper raketten og rammebag. Som du sikkert vet har Fara laget et eget festesystem for denne type bagger. Jeg har en rammeveske med clip-on og den funker superbra. Ønsker man mer oppakking på langturer så er det godt med festepunkter i rammen både foran og bak, samt på undersiden av rammen (ekstra flaskeholder). Fara har også eget skjermsett som er laget mtp denne modellen. 

Er du på jakt etter en sykkel for å bruke på grus/asfalt så er dette et meget godt valg. Jeg har valgt å ha to hjulsett, men med riktige dekk så er det ikke noe problem å bruke samme hjulsettet på grus/asfalt. Vil også skryte av folkene som jobber på Fara, det er veldig serviceinnstilt og har gitt god oppfølging både i kjøpsprosess og har flinke folk til å ta service på sykkelen (om man ikke gjør det selv).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar!

Tiltenkt bruk er jo i hovedsak asfalt, men har også lyst til å ha muligheten til å ta den med på grusveier en gang i blant, så jeg føler sykkelen krysser av mange av mine bokser. 

Har du brukt sykkelen vinterstid med piggdekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...