vinkongen Posted September 18, 2023 Posted September 18, 2023 Hei! Kikker litt på White GX Lite fra XXL til enkel pendling til og fra jobb + noen småturer i Oslomarka. https://www.xxl.no/white-gx-lite-claris-23-gravelsykkel-unisex/p/1194787_1_style?page=1 Noen som har denne, og kan si litt om størrelsen på ramma? Mener jeg har lest tidligere at White-syklene er noe store i størrelsen. Er forresten 177 cm, med korte bein og lang overkropp. Ser da at jeg er rimelig midt mellom S (52cm) og M (54cm). Quote
Allværs_syklisten Posted September 21, 2023 Posted September 21, 2023 Har en White GX LTD i str. M. Er nok litt å spille på mtp. setehøyde og benlengde. Er ikke den mest aggressive sittestillingen, men når en pendler med sekk er det helt ok. I str. S føltes sykkelen liten ut for meg. Selv er jeg ~179. Ikke spesielt lange ben. 'Normal' overkropp 🤪 Har du anledning til å prøve er nok det best. Quote
Recommended Posts