Juffe Posted July 11 Share Posted July 11 Hei, Jeg kjøpte denne litt på impuls siden jeg hadde lett etter den så lenge. Men, jeg tror dessverre at den kommer til å stå ubrukt til fordel for andre sykler. Legger den derfor ut for salg. Dekkene som står på er Maxxis Rekon 29x2.4 og ble satt på helt nylig. Slangeløst. Dempegaffelen har jeg også lagt ut for salg i en egen annonse da jeg hadde planer om å sette på en ny, men selger sykkelen helst slik den står. https://www.finn.no/310346352 Vedlagt bilde er tatt i dag Quote "Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juffe Posted August 20 Author Share Posted August 20 Opp med seg Quote "Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juffe Posted September 5 Author Share Posted September 5 Jeg legger til en haug med nye bilder her. Jeg har også en ny og ukappet RA SID ultimate 120mm gaffel til salgs. DVO gaffelen kan og kjøpes utenom sykkelen. Quote "Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts