hardrock Posted November 24, 2023 Share Posted November 24, 2023 Hei! Jeg er på jakt etter en rimelig terrengsykkel/stisykkel. Er ikke helt sikker på hvilken av de, da jeg inntil nylig har tenkt at alt annet enn landevei er jo en terrengsykkel; men enkelt forklart er jeg på utkikk etter en sykkel som fungerer greit til å sykle i terrenget med! Ikke de mest kompliserte og utfordrende greiene, så i første omgang er jeg på jakt etter en rimelig sykkel som fungerer for å prøve seg litt i skogen. Jeg er 163cm, så ser etter en liten sykkel. Kan hente på Østlandet, Oslo, Trondheim, Innlandet og Nordmøre. Så, noen som har en sykkel de ikke bruker som kan passe beskrivelsen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
traa Posted December 5, 2023 Share Posted December 5, 2023 Har en terrengsykkel i str s, denne er super også i terrenget Se; https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=315868105 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts