arne_and Posted January 11 Share Posted January 11 (edited) Finnes denne kombinasjonen? Jeg har prøvd 2.1" piggdekk, og det var akkurat ikke plass til det. Jeg har brukt Gravdal, men de har lite volum, og har blitt veldig dyre. Jeg skal bruke dekkene til jobbpendling med elsykkel, men jeg ønsker maks volum inntil 2.0" da smale piggdekk slædder mye i snø. Edited January 11 by arne_and Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortend Posted January 15 Share Posted January 15 Mitt Routa 2.1 er betydelig mindre enn Kahva i 2.1, som jeg ikke turte å kjøre med bak en sesong til. Liten hjelp hvis det er Routa du har prøvd allerede, men hvis ikke kan de være verdt et forsøk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted January 15 Author Share Posted January 15 Takk for tips. Det var Fast Freddie som akkurat ikke gikk. Routa ser ut som det har litt lite pigger, sitter det bra på is? Jeg endte opp med Ice Spiker Pro og 26"-felg, har ikke fått testet enda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortend Posted January 15 Share Posted January 15 Har ikke rukket å teste Routa på ordentlig blankis, men det føles ikke noe mindre grippy enn Kahva, i alle fall. Kahva kommer dog til kort på is lenge før ISP, så vi snakker om lettrullende dekk med en del, men ikke massivt grep på begge to. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts