Plankepetter Posted July 15 Share Posted July 15 Trodde det skulle være mulig å legge inn begrensning mot å bruke stor stor via E-tube. Virker ikke som det går ann verken i versjon 3.4.5 eller 4.0.4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosandholm Posted July 16 Share Posted July 16 Skal man ikke gjøre det via Shift Mode? Mener jeg har Shift Mode S2, og da skifter den til lilleskiva foran hvis jeg prøver stor/stor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plankepetter Posted July 16 Author Share Posted July 16 Bakgiret er 8150 og det er sperret fra Shimano fra å kunne bruke de to minste når jeg er på lille klingen foran. Jeg har også et 68xx bakgir, der kan jeg bruke alle. Så det burde være mulig synes jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
st3inar Posted July 17 Share Posted July 17 Etter litt googling ser det ut som svaret er nei, dessverre. For øvrig anbefaler jeg siden https://bettershifting.com/ for alt Di2-relatert, det er som regel lettere å finne ut av noe der enn i shimano sine egne manualer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts