Gå til innhold

Rydde litt på styret


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri blitt helt fornøyd med plasseringen av bremser, gir og setepinnejustering relativ til hverandre. Hvilke ettermarkeds adaptere er det jeg trenger? 

Shimano zee bremser, og Sram GX trigger. Fox transfer er det vel lite å gjøre med?

 

20230716_112318.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 5
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Takk for svar. Jeg skal sjekke hvilke modeller som passer til mitt oppsett.
Det frister og bytte ut spaken på min Fox transfer til en som sitter under styret, men jeg syntes spaken Fox er urimelig dyr.
Noen som vet om Bontrager drar kabelen langt nok til at denne vil fungere? 

https://braasport.no/produkter/utstyr/sykkeldeler/styrer-stem-og-tilbehor/line-elite-dropper-under-bar-seatpost-lever/84088/22-2-mm-582177 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passer sikkert. Her har bransjen nemlig forsømt seg og unnlatt å ha egne standarder forhver produsent. Hendler og pinner fungere om hverandre. I alle fall så lenge ikke begge deler er avhengige av klumpen i enden av vaieren for å virke. Det ser ikke ut til å være tilfelle for den fra Bontrager, og det var en god pris på den. Wolftooth lager masse hendler også, men de er en del dyrere. (3005) Dog er de blant de beste på markedet etter andres erfaringer å dømme, og mitt korte eierskap av en BarCentric.

LarsB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...