Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ser at salget på grussykler nærmer seg slutten snart , og jeg sikler på grussykler. 
Er det nokså vanlig med 10-15% avslag hos Canyon eller bør jeg kjenne min besøkelsestid tro?

🤩

Posted
Rumpeldunk skrev (41 minutter siden):

Ser at salget på grussykler nærmer seg slutten snart , og jeg sikler på grussykler. 
Er det nokså vanlig med 10-15% avslag hos Canyon eller bør jeg kjenne min besøkelsestid tro?

🤩

Tar en Gandalv og dytter deg ut døra! 
Dem har innimellom noen prosent, husk skjermsett samtidig! 

Om itj ainna så på trass

Posted

Takk for tips! Ja, så du hadde er innlegg her om at frakten på skjermene var vel stive….

Ettersom jeg har forstått legges det ut nye sykler på «salg» på torsdager, så skal følge med!

Er det bare på alu rammene en kan montere bakstativ på, eller går det på SL og SLX rammene også?

Skjermer går jeg ut i fra passer på alle rammene?

Posted
Rumpeldunk skrev (49 minutter siden):

Takk for tips! Ja, så du hadde er innlegg her om at frakten på skjermene var vel stive….

Ettersom jeg har forstått legges det ut nye sykler på «salg» på torsdager, så skal følge med!

Er det bare på alu rammene en kan montere bakstativ på, eller går det på SL og SLX rammene også?

Skjermer går jeg ut i fra passer på alle rammene?

Min skjerm er ti grizl og grail-on. Det står spesifisert. 
Du får lese specs om hva som kan monteres. Jeg tror alu/carb har samme hulla ja. 
Bestill deg skjermer, så tar du med en sykkel for å få valuta for fraktkostnaden…. 😉

• Haha 1

Om itj ainna så på trass