Gå til innhold

Canyon grussykkel salg


Anbefalte innlegg

Rumpeldunk skrev (41 minutter siden):

Ser at salget på grussykler nærmer seg slutten snart , og jeg sikler på grussykler. 
Er det nokså vanlig med 10-15% avslag hos Canyon eller bør jeg kjenne min besøkelsestid tro?

🤩

 

 

Tar en Gandalv og dytter deg ut døra! 
Dem har innimellom noen prosent, husk skjermsett samtidig! 

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Ja, så du hadde er innlegg her om at frakten på skjermene var vel stive….

Ettersom jeg har forstått legges det ut nye sykler på «salg» på torsdager, så skal følge med!

Er det bare på alu rammene en kan montere bakstativ på, eller går det på SL og SLX rammene også?

Skjermer går jeg ut i fra passer på alle rammene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpeldunk skrev (49 minutter siden):

Takk for tips! Ja, så du hadde er innlegg her om at frakten på skjermene var vel stive….

Ettersom jeg har forstått legges det ut nye sykler på «salg» på torsdager, så skal følge med!

Er det bare på alu rammene en kan montere bakstativ på, eller går det på SL og SLX rammene også?

Skjermer går jeg ut i fra passer på alle rammene?

Min skjerm er ti grizl og grail-on. Det står spesifisert. 
Du får lese specs om hva som kan monteres. Jeg tror alu/carb har samme hulla ja. 
Bestill deg skjermer, så tar du med en sykkel for å få valuta for fraktkostnaden…. 😉

  • Haha 1

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...