Raskall Posted July 17 Share Posted July 17 (edited) Er så heldig at jeg fikk en terrengsykkel av en kollega. Den stod i veien på hytta og han visste at jeg mekket litt. Det eneste som er galt med den er at bakbremsen er kaputt. Kan kjøpe en Alivio til 500 kroner på nett, men tenkte å høre her først om noen har noe (fungerende) ræl liggende som kan sendes til meg for porto pluss et par kaffekopper. Bor i Sarpsborg og jobber i Ås, så alt på og mellom disse lokasjonene er aktuelle for "Klikk & Hent". PS! Det er da snakk om skivebrems med Post Mount. Gjerne litt lang slange da min kollega er en nederlender på nærmere 2 meter med dertil størrelse på sykkelen. Edited July 17 by Raskall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raskall Posted July 18 Author Share Posted July 18 Biltema selger Alivio-bremser til 399 kr pr. stk, så jeg stakk innom der og tok med en derfra. Så jeg trenger ikke lenger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts