Gå til innhold

Trenger deler til SKS-skjerm


Anbefalte innlegg

Jeg har solgt et ubrukt SKS Bluemels skjermsett, og nå viser det seg at det mangler noen deler, nærmere bestemt fire "hullbolter" og en plastplugg (se skjermbilde). Har søkt på nett og vært innom min lokale sykkelforhandler, uten hell så langt.

Noen som har slikt liggende, eller som har ideer til hvor jeg kan finne slike deler?

 

 

bolter.jpeg

plastplugg.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer i egen tråd. Fikk endelig tak i delene over med god hjelp av Tony Kolås i Den grønne sykkel her i Bergen. Fikk også en lang prat med Tony med på kjøpet, og vi sveipet innom temaer som sirkulærøkonomi, lokalpolitikk, krigen i Ukraina, vaksiner og mye annet. Tony ble som noen kanskje husker rikskjendis under pandemien da han annonserte etter folk med teksten 'koronavaksinerte søkere blir ikke vurdert til stillingen'. Tony viser seg å være en svært hyggelig og engasjert kar med meninger om mangt, og med et hjerte som banker for sykkel. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...