Gå til innhold

Butikk som kan alpinstøvler rundt Oslo


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Skrytte for en tid siden av Jesting Sport etter å ha kjøpt alpinstøvler der, men når er jeg litt i tvil.

Har Atomic Hawx Prime 120 støvler i 28/28.5 kjøpt der i fjor.

De funka strøkent i starten og var komfortable og varme, men etter kanskje 10-15 dager i bakken begynner de å bli altfor romme i foten slik at jeg må stramme de for mye for å føle at de sitter med påfølgende vondter og kalde føtter.

Disse støvlene har 100mm lest i 26.5 og hele 104mm i 28.5.

Mine føtter er 102-103m på det bredeste om jeg står på et papir og tegner rundt.

Var innom XXL og der hadde de sammen størrelse i Ultra utgaven som da har 98mm lest i 26.5 og dermed 102m i 28.5.

De passa som en «stram varm klem» med en gang.

Spørsmål:

Er det noen butikker rundt Oslo utover Surefoot og Atomic sin Pro Store på Snø som kan dette skikkelig og har godt utvalg?

Er så gammel etterhvert at jeg gidder ikke har vondt i beina for å spare noen kroner…..

Takknemlig for svar og gode råd😀

Endret av Gullars

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 0
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...