Gå til innhold

To dager i Valencia


Anbefalte innlegg

Gubben skal være to dager på konferanse i Valencia i juni; jeg har greid å snike meg unna (vi jobber innen samme fagfelt); og av forskjellige grunner har jeg med landeveissykkelen 😄

Såh, hvor sykler man rundt Valencia? Stravaspor, tips og triks mottaes med takk. Har tilgang på leiebil, så kan kjøre ut av tettbygd strøk ved behov. Kan også være interessert i plasser som leier ut sykler og guider for nerroverbasert også.

 

Endret av Molly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Drev selv å vurderte området nord for Valencia i høst (men endte på plan A- Girona/Katolania). Men fikk inntrykk det er veldig mye bra der, og det gikk jo proffritt der omkring tidligere i vinter på flotte veier. Hvis du går inn på "maps" på Strava, skriver inne Valencia eller annet sted (hvor du tenker å starte/bo) så får du opp mange tips, og kan velge lengde og om du vil ha mye klatringer eller ikke. Har selv lagt til en del runder nå i Alicante-området (skal dit om en halvannen uke), men har testet det før også.  

Endret av Oddefa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sett endel på kartene på Strava, men har aldri skjønt om ruteforslagene er lagt inn av mennesker eller om de er generert basert på heatmaps/segmenter 😅 Og jeg irriterer meg grønn over at man ikke får opp ruteforslag i nettleserversjonen 😛 Knot på tlf

Er såklart åpen for å bare bygge turer selv, tenker å få lagt inn ihvertfall en tur hvor jeg kommer meg litt opp i høyden, og nasjonalparkene nord for byen ser lovende ut. Må bare finne ut hvor vi skal bo først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly skrev (13 timer siden):

Ja, har sett endel på kartene på Strava, men har aldri skjønt om ruteforslagene er lagt inn av mennesker eller om de er generert basert på heatmaps/segmenter 😅 Og jeg irriterer meg grønn over at man ikke får opp ruteforslag i nettleserversjonen 😛 Knot på tlf

Er såklart åpen for å bare bygge turer selv, tenker å få lagt inn ihvertfall en tur hvor jeg kommer meg litt opp i høyden, og nasjonalparkene nord for byen ser lovende ut. Må bare finne ut hvor vi skal bo først....

Er nok basert på populære veier/runder. Men prøv ut en kortere runde først, var det bra så gå for en lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...