Molly Posted March 21 Share Posted March 21 (edited) Gubben skal være to dager på konferanse i Valencia i juni; jeg har greid å snike meg unna (vi jobber innen samme fagfelt); og av forskjellige grunner har jeg med landeveissykkelen 😄 Såh, hvor sykler man rundt Valencia? Stravaspor, tips og triks mottaes med takk. Har tilgang på leiebil, så kan kjøre ut av tettbygd strøk ved behov. Kan også være interessert i plasser som leier ut sykler og guider for nerroverbasert også. Edited March 21 by Molly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddefa Posted March 21 Share Posted March 21 (edited) Drev selv å vurderte området nord for Valencia i høst (men endte på plan A- Girona/Katolania). Men fikk inntrykk det er veldig mye bra der, og det gikk jo proffritt der omkring tidligere i vinter på flotte veier. Hvis du går inn på "maps" på Strava, skriver inne Valencia eller annet sted (hvor du tenker å starte/bo) så får du opp mange tips, og kan velge lengde og om du vil ha mye klatringer eller ikke. Har selv lagt til en del runder nå i Alicante-området (skal dit om en halvannen uke), men har testet det før også. Edited March 21 by Oddefa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molly Posted March 22 Author Share Posted March 22 Ja, har sett endel på kartene på Strava, men har aldri skjønt om ruteforslagene er lagt inn av mennesker eller om de er generert basert på heatmaps/segmenter 😅 Og jeg irriterer meg grønn over at man ikke får opp ruteforslag i nettleserversjonen 😛 Knot på tlf Er såklart åpen for å bare bygge turer selv, tenker å få lagt inn ihvertfall en tur hvor jeg kommer meg litt opp i høyden, og nasjonalparkene nord for byen ser lovende ut. Må bare finne ut hvor vi skal bo først.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddefa Posted March 22 Share Posted March 22 Molly skrev (13 timer siden): Ja, har sett endel på kartene på Strava, men har aldri skjønt om ruteforslagene er lagt inn av mennesker eller om de er generert basert på heatmaps/segmenter 😅 Og jeg irriterer meg grønn over at man ikke får opp ruteforslag i nettleserversjonen 😛 Knot på tlf Er såklart åpen for å bare bygge turer selv, tenker å få lagt inn ihvertfall en tur hvor jeg kommer meg litt opp i høyden, og nasjonalparkene nord for byen ser lovende ut. Må bare finne ut hvor vi skal bo først.... Er nok basert på populære veier/runder. Men prøv ut en kortere runde først, var det bra så gå for en lenger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts