Gå til innhold

Ciclicorsa.com - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har erfaring med å bestille komplett sykkel herfra? Får man trukket ut mva slik at man kun betaler norsk mva ved import? Andre ting man evt bør være obs på?

Det er snakk om en Colnago V4RS, så det er i tilfelle relativt stort beløp som jeg ikke ønsker å surre bort. Hadde bestilt av forhandler i Oslo, men de trakk seg fra avtalen da de hadde gitt meg feil pris, og det finnes såvidt jeg forstår ingen flere forhandlere av Colnago i Norge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med nettstedet du spør om, men har i god forumånd er svar på noe du ikke spør om; sjekk med Julian hos 11 i Trondheim om de fortsatt kan skaffe Colnago hvis du vil prøve et alternativ i Norge. 

Screenshot_20240322-083007.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Skal sjekke litt rundt. Har en V3RS jeg er fornøyd med, men hadde lyst til å dra den helt til 11 med Campa wireless og Bora hjul. Synd det skar seg i Oslo, men kanskje det er muligheter hos en av disse ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oyvindrn skrev (5 minutter siden):

Takker for svar. Skal sjekke litt rundt. Har en V3RS jeg er fornøyd med, men hadde lyst til å dra den helt til 11 med Campa wireless og Bora hjul. Synd det skar seg i Oslo, men kanskje det er muligheter hos en av disse 😉

Høres ut som en drømmesykkel det 🙂 Vil nok koste, men bør være mulig å få bestilt inn det via en norsk forhandler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johs78 skrev (4 minutter siden):

Høres ut som en drømmesykkel det 🙂 Vil nok koste, men bør være mulig å få bestilt inn det via en norsk forhandler. 

Altfor mye selvsagt, så vi får se hva det blir til. Hadde vært gøy å gå all in på drømmesykkelen èn gang :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

johs78 skrev (4 timer siden):

Slike type sykler kjøper jeg for å ha "livet ut". For meg blir det noe annet enn å kjøpe en "brukssykkel". Lykke til med jakten og oppdater gjerne her hvordan det går 🙂

Ja, den vil evt være relevant i årevis. Skal oppdatere om det skjer noe 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/21/2024 at 10:38 PM, oyvindrn said:

Hei! Noen som har erfaring med å bestille komplett sykkel herfra? Får man trukket ut mva slik at man kun betaler norsk mva ved import? Andre ting man evt bør være obs på?

Det er snakk om en Colnago V4RS, så det er i tilfelle relativt stort beløp som jeg ikke ønsker å surre bort. Hadde bestilt av forhandler i Oslo, men de trakk seg fra avtalen da de hadde gitt meg feil pris, og det finnes såvidt jeg forstår ingen flere forhandlere av Colnago i Norge? 

Jeg har kjøpt et rammesett fra Cicli Corsa. Jeg har meget god erfaring, hadde masse korrespondanse med dem for å sikre at alt ble korrekt. De trekker fra MVA.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjøpte en komplett De Rosa Protos med topp Campagruppe for 4 år siden. Bare gode erfaringer, men forsendelsen tok et par uker! Tett oppfølging fra Ciclicorsa hele veien. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

martibs skrev (På 25.3.2024 den 10.22):

Jeg har kjøpt et rammesett fra Cicli Corsa. Jeg har meget god erfaring, hadde masse korrespondanse med dem for å sikre at alt ble korrekt. De trekker fra MVA.

 

leni skrev (På 5.4.2024 den 23.07):

Kjøpte en komplett De Rosa Protos med topp Campagruppe for 4 år siden. Bare gode erfaringer, men forsendelsen tok et par uker! Tett oppfølging fra Ciclicorsa hele veien. 

Takk for info! Har hatt dialog med Chapeau, men er ikke så interessert i å legge alle pengene på bordet før bestilling til en relativt liten forhandler jeg ikke kjenner. 

Får se om jeg tar sjansen på netthandel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oyvindrn skrev (3 timer siden):

Da bestilte jeg igår. Virket veldig seriøst, utfyllende svar på alt jeg lurte på.

V4RS Iridiscent purple med Campa Wireless og Bora Ultra WTO. Burde holde en stund 🙂

Nice, legg gjerne ut bilde når vidunderet er i hus 👍🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...