Tjuvtrener Posted March 23 Posted March 23 Kriterier: Elektronisk giring - trenger ikke mer enn 105 / rival nivå, skivebrems, høyprofil felger, aero karbonramme. Bruksområde: Tursykling / comfort. Kanskje et turritt i året. Kikket litt på Giant Propel adv. 1 og Bianchi Oltre Comp. Andre forslag? Maks 50000kr. Quote
Howard Posted March 23 Posted March 23 (edited) Merida Reacto synes jeg ser bra ut. …men til tursykling / comfort synes jeg kanskje du skal utvide søket ditt til ikke å bare omfatte aero-rammer. Du får gjerne mer sykkel for pengene hvis du går for all-round-sykler eller komfortræsere… ikke er de så mye treigere enn aerosyklene heller. Edited March 23 by Howard Quote
Tjuvtrener Posted March 23 Author Posted March 23 Ser den med aero, men det handler om følelser som jeg har vansker med å legge bort. Quote
Howard Posted March 23 Posted March 23 Tjuvtrener skrev (9 minutter siden): Ser den med aero, men det handler om følelser som jeg har vansker med å legge bort. Fair enough. Quote
Tjuvtrener Posted March 23 Author Posted March 23 Sett litt på Finn og, men synes bruktprisene vs ny virker en smule overpriset Quote
Recommended Posts