Gå til innhold

Noen som har en budget enduro gaffel til salg? 170 yari eller lingenende


Anbefalte innlegg

Hvis du vil prøve deg frem med en litt rimelig gaffel, har jeg en 2020 Lyrik med Charger 2.1 RC og 160mm vandring som står og samler støv siden siste service i mai i fjor.

"Oppgradert" med C1-luftfjær ved forrige service. Mener det er 44mm offset. For 29"

Den har noen små merker øverst på det ene innerbeinet, som er utbedret med Sendhit Scratchcover. Funksjonelt skal det ikke ha noe å si, men den går billig på grunn av dette. Tenker forumpris 2000 kroner. 

Si ifra hvis det er interessant, så skal jeg måle styrerøret og få tatt noen bilder.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
4 hours ago, rednaskela said:

Hvis du vil prøve deg frem med en litt rimelig gaffel, har jeg en 2020 Lyrik med Charger 2.1 RC og 160mm vandring som står og samler støv siden siste service i mai i fjor.

"Oppgradert" med C1-luftfjær ved forrige service. Mener det er 44mm offset. For 29"

Den har noen små merker øverst på det ene innerbeinet, som er utbedret med Sendhit Scratchcover. Funksjonelt skal det ikke ha noe å si, men den går billig på grunn av dette. Tenker forumpris 2000 kroner. 

Si ifra hvis det er interessant, så skal jeg måle styrerøret og få tatt noen bilder.

gjerne noe bilder ja! om den er som den skal nogenlunde så kjøper jeg den 🙂

hva er grunnen til salget? må indrømme jeg er liiiiiitt beskymret for effekten av merkene på innerbeinet men helt øverst er heller ikke krise, evt kan jeg bytte ut det ene styre røret? 
men tusen takk for en så rimelig pris altså! jeg på meeeeget stramt budget så det setter jeg stor pris på
har du et serie nummer til den evt? 

Endret av Emtb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordner noen bilder i kveld, så får du et inntrykk! Tar bilde av serienummeret på krona også.

Kjøpte en 2023-Lyrik Ultimate i forbindelse med sykkelbygg i fjor. så da ble denne stående som reservegaffel.

Det er dessverre ikke mulig å bytte ut ett innerbein, da må man bytte hele CSU. Merkene er såpass små at de ikke påvirker funksjonelt, og de er som sagt reparert med Sendhit (to-komponent epoxy), men om du er av typen som irriterer deg over denslags uansett så har min fulle foreståelse! Hilsen petimeter.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, rednaskela said:

Ordner noen bilder i kveld, så får du et inntrykk! Tar bilde av serienummeret på krona også.

Kjøpte en 2023-Lyrik Ultimate i forbindelse med sykkelbygg i fjor. så da ble denne stående som reservegaffel.

Det er dessverre ikke mulig å bytte ut ett innerbein, da må man bytte hele CSU. Merkene er såpass små at de ikke påvirker funksjonelt, og de er som sagt reparert med Sendhit (to-komponent epoxy), men om du er av typen som irriterer deg over denslags uansett så har min fulle foreståelse! Hilsen petimeter.

skaden er nok bare estetisk så er sånnsett fint nok! og gafflen er god til en god pris så er difinitivt interessert! bor du i oslo området tilfeldigvis? evt post så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...