Gå til innhold

FFF - F@#$s Fø@#$&34#s Facebook


Anbefalte innlegg

Beklager klikkagn-trådtittel. Men har et ønske om å for evig og alltid bli kvitt en gammel Facebook-konto. Men det viser seg umulig. Saken er ganske enkel - løsningen ser ut til å være alt annet enn. Jeg har en gammel konto som har tilknyttet en epostadresse som ikke eksisterer lenger. Den er umulig å logge inn på, siden jeg ikke aner passordet mitt lenger. Og jeg får ikke tilsendt nytt passord andre steder enn til nettopp den ikke-eksisterende epostadressen. Det er umulig å kontakte Facebook uten å logge inn (sic!). Så da er jeg like langt. 

Noen genier her som har en løsning på det? Eller må jeg krasje hele Internett for å få slettet dritten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Postede bilder

Jeg tror du rett og slett må lage deg en ny konto for å få rapportert den gamle via https://www.facebook.com/help/231208473756221/

Så slette begge.

Det er sånn jeg tolker det Slett Meg sier i hvertfall: https://slettmeg.no/slik-sletter-du-deg-fra-facebook/

 

Det "morsomme"  er at når jeg som innlogget får tilgang til den menyen så sier teksten "Logg ut og start prosessen for gjenoppretting av kontoen". Men dit kommer jeg meg altså ikke uten å først logge inn.

 

image.png.a298c584b86a4ac946518513dd6075b0.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...