Gå til innhold

Genesis - Croix de Fer 20 flatbar 2021 modell XL (potensiale)


Anbefalte innlegg

Hei, 
 

Etter ny jobb og ny sykkelvei er det blitt elsykkel for min del, og tenkte å høre om noen vil overta min trofaste pendler. Størrelse XL. Jeg er 189, og tipper man kan gå noen cm opp og ned fra dette.

Kjøpt ny sent 2020 hos Friksjon.no. Er vel i praksis denne sykkelen uten at jeg vet om spekk er 100% lik som på mitt tidspunkt - https://www.genesisbikes.co.uk/genesis-croix-de-fer-20-flat-bar-vargn21030

Den fremstår i dag som sliten (la oss være ærlige), og drivverk vil jeg anta må byttes, bremser må luftes, kranklager bør sikkerts sjekkes etc. 

Samtidig så tror jeg rammen er et veldig godt utgangspunkt for en bra pendlersykkel. Den ser veldig bra ut, og Genesis er kjent for gode solide rammer. Her tipper jeg det mange år med sykkel igjen.

Kom gjerne med bud, men selger nok ikke under 2000 kr. Tenker rammen alene er verdt en 1000kr, og så legger vi på at dekkene er relativt nye, aluminumsskjermer etc, så tenker jeg deleverdien overskrider 2000kr. 

Wald kurv og nitto rack følger ikke med, men kan diskuteres om de ønskes. Disse vil gå nærmere innkjøpspris.

MERK: Son lampen vil jeg beholde. 

 Håper den får et nytt hjem 🙂

Skjermbilde 2024-04-13 kl. 14.34.33.png

Skjermbilde 2024-04-13 kl. 14.34.41.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...