Gå til innhold

Focus Paralane str. 54 - Shimano 11s 105 disc - 2100 km


Anbefalte innlegg

Lite brukt Focus Paralane gravel/grus-racer med originale (avtakbare) skjermer, Panaracer Gravelking SS+ sommerdekk og 45 North Gravdal piggdekk. Rullet 210 mil, ifølge Strava. 

Alu-ramme og mekanisk 11-delt Shimano 105-gruppe med skivebrems som er godt vedlikeholdt. Byttet til Robert Axle-aksling bak med vanlig unbrako (sykkelen kommer originalt med Focus’ RAT-hurtigkobling, som fremdeles står på forhjulet).

Størrelse 54 (M) med 110 mm. styrefremspring. Jeg på 181 cm sitter meget komfortabelt. 

Pent og lite brukt, men to merker bør fremheves. En chainsuck på undersiden av kjedestaget er ganske tydelig når man ser etter, samt en stripe etter parkering på venstre baktriangel. Ellers noe småplukk i lakken her og der, se bilder for detaljer. Sykkelen kommer med originale aluskjermer. En del merker på disse, naturlig nok. Også litt lyd som sikkert kan utbedres med bedre festing og tighting. 

Selges rett og slett fordi det er få grusveier der jeg bor. Synes det blir litt råflott å ha den som regnværssykkel, og vintersykling ute blir det ikke så mye av for min del.

Piggdekkene og akslingen koster alene en del, så jeg tror prisen skal være fair. Kjøpt ny hos Tender Sport Marine i Sandefjord. 

Kan hentes på Brattørkaia i Trondheim (foretrekkes), men kan forsøke å sende for kjøpers regning og risiko. 

Selges uten flaskeholder, pedaler og computerfeste, men med forumrabatt til den nette sum av 12.000 kr. 

IMG_1087.jpeg

IMG_1097.jpeg

IMG_1094.jpeg

IMG_1093.jpeg

IMG_1092.jpeg

IMG_1090.jpeg

IMG_1091.jpeg

IMG_1089.jpeg

IMG_1099.jpeg

IMG_1098.jpeg

Endret av MOB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • MOB endret tittelen til Focus Paralane str. 54 - Shimano 11s 105 disc - 2100 km
  • Svar 1
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...