Jump to content

Rimpact Pro/Original V2 Dekkinnsats Sett 27,5"

Recommended Posts

Jeg har et sett Rimpact Pro/Original V2 Dekkinnsats Sett 27,5" til salgs. Bakinnlegget er montert, men tatt ut igjen før bruk. Det er litt rester av latexværse på det, men det har ingen praktisk betydning. De ble dessverre litt vel brede for mine litt smale felger. :(

Nypris: 1399,-.

Jeg selger settet for 999,- pluss evt frakt. Kan hentes i Trondheim.

Beskrivelse fra VPG:

Felgbeskyttelse og stabilitet!
Rimpact er innlegg du monterer inni dekkene som ekstra beskyttelse. Fyller opp dekket slik at det ikke slår mot felgen om du skulle treffe noe hardt. Samtidig som det gjør sykkelen kvikkere, og gir deg mer kontroll i kurvene. Rimpact Pro/Original Mix levers med to typer innlegg, den normale varianten foran, og Pro som er mer stabil og beskytter bedre til bakhjulet.

Sitat

Conclusion

On paper, the Rimpact PRO V2 doesn’t look as exciting as some of its competitors, sitting right in the middle of this test field in terms of price, weight and puncture protection. Once you take it to the trail, however, it’s a whole different story. Here the Rimpact PRO V2 provides efficient vibration damping, better traction and more composed handling – all of this in a significantly lighter package than its heavy-duty competitors. A well-deserved Best in Test!

Edited by arne_and

• Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic