Gå til innhold

Rimpact Pro/Original V2 Dekkinnsats Sett 27,5"


Anbefalte innlegg

Jeg har et sett Rimpact Pro/Original V2 Dekkinnsats Sett 27,5" til salgs. Bakinnlegget er montert, men tatt ut igjen før bruk. Det er litt rester av latexværse på det, men det har ingen praktisk betydning. De ble dessverre litt vel brede for mine litt smale felger. :(

Nypris: 1399,-.

Jeg selger settet for 999,- pluss evt frakt. Kan hentes i Trondheim.

Beskrivelse fra VPG:

Felgbeskyttelse og stabilitet!
Rimpact er innlegg du monterer inni dekkene som ekstra beskyttelse. Fyller opp dekket slik at det ikke slår mot felgen om du skulle treffe noe hardt. Samtidig som det gjør sykkelen kvikkere, og gir deg mer kontroll i kurvene. Rimpact Pro/Original Mix levers med to typer innlegg, den normale varianten foran, og Pro som er mer stabil og beskytter bedre til bakhjulet.
 
Sitat

Conclusion

On paper, the Rimpact PRO V2 doesn’t look as exciting as some of its competitors, sitting right in the middle of this test field in terms of price, weight and puncture protection. Once you take it to the trail, however, it’s a whole different story. Here the Rimpact PRO V2 provides efficient vibration damping, better traction and more composed handling – all of this in a significantly lighter package than its heavy-duty competitors. A well-deserved Best in Test!

 

Endret av arne_and
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...