Thomassen82 Posted April 29 Share Posted April 29 Her en eldre versjon av Di2 fra 2017 som jeg tenkte jeg skulle vekke til live etter 2-3 år i dvale.. Sykkelen har stått lagret varmt og tørt å ladet ett par ganger disse årene. I dag skulle jeg ta en tur, men girene fungerer ikke. Bakskifter giret opp ett par hakk, så var det dødt. Fremskifter fungerte som normalt en stund før alt døde. Nå er det ingenting som fungerer lengere. Forsøker å koble til E-tube å den finner alle komponenter men systemet er like dødt. Forsøker å koble til lader igjen å det er ingen liv i junction box under stem lengere. Kan det være batteriet som er dødt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassen82 Posted April 29 Author Share Posted April 29 For å svare meg selv. Koblet fra alt, både gir, batteri og junction box å lot det stå slik. Når jeg da koblet sammen fungerte alt igjen på uforklarlig vis. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gimondi Posted April 30 Share Posted April 30 Thomassen82 skrev (På 29.4.2024 den 19.48): For å svare meg selv. Koblet fra alt, både gir, batteri og junction box å lot det stå slik. Når jeg da koblet sammen fungerte alt igjen på uforklarlig vis. Kan være at den E-tube appen må oppdateres til siste versjon, det funket i alle fall for meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts