Gå til innhold

Dødt batteri DI2?


Anbefalte innlegg

Her en eldre versjon av Di2 fra 2017 som jeg tenkte jeg skulle vekke til live etter 2-3 år i dvale.. Sykkelen har stått lagret varmt og tørt å ladet ett par ganger disse årene. I dag skulle jeg ta en tur, men girene fungerer ikke. Bakskifter giret opp ett par hakk, så var det dødt. Fremskifter fungerte som normalt en stund før alt døde. Nå er det ingenting som fungerer lengere. Forsøker å koble til E-tube å den finner alle komponenter men systemet er like dødt. Forsøker å koble til lader igjen å det er ingen liv i junction box under stem lengere. Kan det være batteriet som er dødt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomassen82 skrev (På 29.4.2024 den 19.48):

For å svare meg selv. Koblet fra alt, både gir, batteri og junction box å lot det stå slik. Når jeg da koblet sammen fungerte alt igjen på uforklarlig vis.

Kan være at den E-tube appen må oppdateres til siste versjon, det funket i alle fall for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...