Anders and Posted May 10 Share Posted May 10 Grunnet kragebeinsbrudd selger jeg startnummer til det fulltegnede landeveisrittet Race to Hell fra Røros til Hell 1. juni. Pris blir vi helt sikkert enige om Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Haugen Posted May 12 Share Posted May 12 Anders and skrev (På 10.5.2024 den 23.12): Grunnet kragebeinsbrudd selger jeg startnummer til det fulltegnede landeveisrittet Race to Hell fra Røros til Hell 1. juni. Pris blir vi helt sikkert enige om Hei. Jeg ønsker å kjøpe din bilett. Egil Haugen 140854. Ranheimsvegen 96 7060 Trondheim. Tursykelistene Trondheim. 91728500 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders and Posted May 12 Author Share Posted May 12 Jeg solgte nettopp startnummeret mitt til en annen, men setter deg i kontakt med kameraten min Morten som også selger sitt startnummer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaiost Posted May 14 Share Posted May 14 Hei. Si ifra om du vet av flere startnummer. Kan tenke meg å sykle om jeg får tak i . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders and Posted May 14 Author Share Posted May 14 Kaiost skrev (9 timer siden): Hei. Si ifra om du vet av flere startnummer. Kan tenke meg å sykle om jeg får tak i . Du får følge med på Dette Facebook innlegget kjøp og salg av startnummer til Race to Hell i kommentarfeltet der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaiost Posted May 15 Share Posted May 15 Jeg fikk startnummer i går kveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts