Gå til innhold

VPN klient til mobil. Hvilken?


Anbefalte innlegg

Forsøkte først å spørre om dette på Diskusjon.no, men innser at det er bare ET forum for alt her i verden.

Ønsker å kjøpe abonnement på en VPN klient som gjør det mulig å se å innhold fra utenlandske kanaler, eller lytte til radio på kanaler som ikke fungerer uten VPN.

Har gratis abonnement på Tunnel Bear nå, og synes det fungerer glimrende. Enkelt å aktivere, og er oppe og går på sekunder.

Ser mange skryter av Express VPN og NordVPN. Noen som har erfaring med disse, eller vil anbefale noe spesielt?

Setter pris på alle svar 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordVPN fungerer enkelt og fint. Men ikke med alle strømmetjenester. Mener bl.a. Prime ikke virker med den på. Har ikke prøvd andre, men den er veldig enkel i bruk. På f.eks. Chromecast TV må man tvangslukke Netflix og åpne på nytt ved bytte av land på VPN eller om den aktiveres/deaktiveres.

Har ikke prøvd andre, men landet på den etter å ha lest gjennom en god del tester.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsmatrosen skrev (28 minutter siden):

NordVPN fungerer enkelt og fint. Men ikke med alle strømmetjenester. Mener bl.a. Prime ikke virker med den på. Har ikke prøvd andre, men den er veldig enkel i bruk. På f.eks. Chromecast TV må man tvangslukke Netflix og åpne på nytt ved bytte av land på VPN eller om den aktiveres/deaktiveres.

Har ikke prøvd andre, men landet på den etter å ha lest gjennom en god del tester.

Takk for godt svar. Virker som om mange foretrekker den ja. Er det enkelt å svitsje på/av på mobilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Bare hyggelig!

Veldig enkelt å koble til. Klikk på et land og koble til ønsket by (der de har mer enn en by). Tar typisk 5 sekunder. Så kan du pause eller koble av like kjapt. Kan også koble av fra nedtrekksmenyen uten å åpne appen. Legger ved to skjermdump tatt nå før og etter jeg koblet til London.

Merk at den kun påvirker din private profil hvis du også har en jobbprofil med apper knyttet til det (Android iallfall), så vil de gå utenom.

Screenshot_20240520_205854_NordVPN.jpg

Screenshot_20240520_205938_NordVPN.jpg

Endret av Skogsmatrosen
Én stor forbokstav for mye, samt litt tilleggsinformasjon.
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsmatrosen skrev (7 timer siden):

Bare hyggelig!

Veldig enkelt å koble til. Klikk på et land og koble til ønsket by (der de har mer enn en by). Tar typisk 5 sekunder. Så kan du pause eller koble av like kjapt. Kan også koble av fra nedtrekksmenyen uten å åpne appen. Legger ved to skjermdump tatt nå før og etter jeg koblet til London.

Merk at den kun påvirker din private profil hvis du også har en jobbprofil med apper knyttet til det (Android iallfall), så vil de gå utenom.

Screenshot_20240520_205854_NordVPN.jpg

Screenshot_20240520_205938_NordVPN.jpg

Hjertelig takk!🙌

Akkurat slik jeg håpte! Blir nok et årsabonnement der gitt! Tusen takk nok en gang. Settes stor pris på 🤗

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjornhb skrev (2 timer siden):

Ser forresten at det er flere pakker. Basis, Komplett, Ultra... Hvilken valgte du @Skogsmatrosen?

Uhm, det var vel en 2-års plan uten noe ekstra for ca. en tusing. Kan sende deg en referallenke som gir 3 mnd ekstra for begge om du vil, men usikker på hvordan den virker med ev. andre rabatter.

Jeg bruker den sjelden selv, men min bedre halvdel bruker den mye for å få utvalget Netflix har i Sør-Korea. 😀 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsmatrosen skrev (6 minutter siden):

Uhm, det var vel en 2-års plan uten noe ekstra for ca. en tusing. Kan sende deg en referallenke som gir 3 mnd ekstra for begge om du vil, men usikker på hvordan den virker med ev. andre rabatter.

Jeg bruker den sjelden selv, men min bedre halvdel bruker den mye for å få utvalget Netflix har i Sør-Korea. 😀 

Høres nice ut 😃. Veldig gjerne. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...