Gå til innhold

Telt/køye plass ved Storflåtan


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med camp rundt Storflåtan i Krokskogen?

Syklet endel rundt der, så jeg er forsåvidt kjent med de nære veien i nord og vestenden.

Vil gjerne ha kveldssol ettersom det blir ankomst på kvelden.

Et åpenbart valg virker å være rundt utløpet mot Vesleflåtan i østenden, men da ender man fort ganske nære grusveien.

Noen som har vært ute på Langtangen eller den lille tangen østenfor? Ser det går noen hogstveien ut på Google, men det kan jo være en stund siden 🤔 Kan sette fra meg sykkel og gå, men forenkler litt om det er mulig å trille sykkel med vesker på ved siden av seg.Screenshot_20240521_114124_SamsungInternet2.jpg.c06b0237e92341cc38485c782903859f.jpgScreenshot_20240521_113334_Maps2.jpg.5cf865c0eeafd38c3a5497bff7e88da6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har campet der, og kanskje det beste stedet er der jeg har markert på kartet. Sol til langt på kveld, enkelt å sette opp telt/hengekøye og fine bade/fiskemuligheter der.

 

Faktisk ganske skjermet fra grusveien også 🙂

IMG_2257.JPG

IMG_2240.JPG

IMG_2253.JPG

Screenshot.png

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...