Jim Daniel Posted July 25, 2023 Share Posted July 25, 2023 Hei. Jeg får ikke lastet inn segmenter på min Garmin, selvom jeg har stjernemeket de på strava. Noen som har hatt samme plager? mvh Jim Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkusO Posted July 26, 2023 Share Posted July 26, 2023 Bruker Wahoo selv, så andre har nok bedre svar.. Men segmentene du prøver få lasta inn er ikke nedover segmenter eller? For man får vel ikke synkronisert noen segmenter med under 0 grader helning. Husker det irriterte meg når jeg ikke fikk det til å funke på wahoo computeren min, spesielt ettersom jeg kun har stjernemerket nedover segmenter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Henrik Posted July 26, 2023 Share Posted July 26, 2023 Det samme gjelder for Garmin, det er en generell policy Strava har og gjelder alle enheter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts