Kjasmas Posted June 18 Share Posted June 18 Junior har blitt for god, far må ha grovere sykkel og dagens halvdemper må gå. Veldig allsidig sykkel som med sine 67 grader styrevinkel gir god trygghet nedover. Jeg har også kjørt den med 120 mm i front uten at jeg syns det går på bekostning av klatreegenskapene Startet livet som en Twostroke al one fra Birk i 2021, har siden den gang fått ny demper, nye hjul, nytt styre/stem og en dropper. Noe kjøpt på Finn, noe kjøpt her. Høydepunktene er vel en Fox 34 sc gaffel (100 mm vandring). Hjulsettet består av Novatech-nav og ukjente felgringer (mener innvendig bredde er 25 mm). Huck Norris i bakhjulet. Den har bruksmerker, men ingen alvorlige skader etc. Selges uten pedaler, flaskeholder, garmin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staroh69 Posted June 18 Share Posted June 18 Det kan hende at jeg ikke har lest godt nok, men jeg ser verken pris eller en lenke til finn.no hvis den ligger ute med pris der ... Quote ________________________________________________________________ Orbea Terra 2024, Orbea Oiz 2022, Giant TCR 1 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjasmas Posted June 18 Author Share Posted June 18 Oi. Den ligger på Finn.no for 12k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts