Gå til innhold

Waterfield Jersey Pocket Tool Case


baroudeur

Anbefalte innlegg

Sitat

#31Spare tubes, multi-tools and repair kits should be stored in jersey pockets. If absolutely necessary, in a converted bidon in a cage on bike. Or, use one of these.

Jeg synes raske racere ser best ut uten sal- og styrevesker, men liker heller ikke å dra uforberedt på tur. Å la det jeg ønsker å til enhver tid ha med meg ligge løst i baklommen er heller ikke praktisk, så da ble løsningen å putte alt i en veske.

Etter litt research kom jeg over Waterfield sin Jersey Pocket Tool Case og bestilte meg en i Large. Den har nå ligget i baklommen de siste åtte månedene og konklusjonen er at dette er bra greier. Jeg har også fjernet styrevesken på grusraceren og tar bare med meg Waterfield-en i stedet.

image.jpeg.fe1c8974f984f6a2cce77211b73526e7.jpeg

Følgende har jeg alltid liggende i vesken:

  • Minipumpe
  • Dekkspaker
  • Multitool
  • Leatherman
  • Dynaplug
  • Slange
  • Presta-adapter
  • AXS-batteri
  • CR2032 (til skiftere)
  • Sportsteip
  • Paracet
  • Linser
  • Solstift
  • Nødnæring, for tiden Mentos

image.jpeg.b4304a6fc6c48721f16cbe7076b8f213.jpeg

I tillegg tar jeg gjerne med kredittkort og mer næring for lengre turer. Vesken er beregnet for mobiler, men den lar jeg vanligvis liggende løst for enkel tilgang. 

Egentlig trenger man ikke å ha med seg så mye, men jeg synes det er greit, særlig når det verken er tungt, upraktisk eller skjemmende. Jeg hadde faktisk en hendelse i vår der jeg fikk en flenge i dekket som ikke lot seg plugge. Da fikk jeg brukt plugger, slange, dekkspaker, solstift, pumpe og Mentos. 

image.jpeg.1c486f7380d5d8d54f25c6be08c46272.jpeg

På generell basis vil jeg hevde at en veske i baklommen er veldig praktisk og akkurat denne fra Waterfield får i hvert fall min anbefaling:

image.jpeg.07fed248210df8a90954e870721594f5.jpeg

 

 

  • Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...