Maybelline Posted June 24 Posted June 24 Min feteste sykkel noensinne, Moonlanderen må selges. Noen av dere husker kanskje refurb-tråden jeg lagde da jeg strippet den helt og bygde opp på nytt. Den forsvant vel med det gamle forumet? Uansett, den har antirust-gegge inni, er lakkert på verksted, har nye blanke deler av god kvalitet og hår på dekka. Den har beskyttelsestape på utsatte steder og har ingen nevneverdige skraper eller sår. Den ble ikke brukt mer enn noen få kilometer etter refurben pga sykdom. Jeg har tviholdt på den med en plan om at jeg skal sykle igjen, men det blir nok ikke sånn. Den har stått i stua hele tiden og er veldig fin i formen. Bremsene trenger sikkert litt lufting, og dropperposten er treig så den trenger litt smøring. Den har fått luft og kjærlighet samt en liten prøvetur, og alt er sånn ca som det skal være. Jeg husker ikke alle detaljer rundt deler og specs og slikt, men jeg tror bildene gir svar på det meste. Geometri og detaljer om rammen finnes hos Surly på Side 50 Surly Clown Shoe felger Dekkene er 45NRTH Dillinger 5, kan pigges. Pumpen følger med. En orange Alpkit rammeveske kan følge med. Hvis noen ønsker Shimano klikkpedaler à la 520 aller 525 eller noe har jeg noen brukte som kan følge med. De er ikke noe fancy altså, men ok om den skal sykles hjem. Må hentes (Rogaland), (evt må kjøper organisere frakt) Selges 5000 eller bud over. Knotten er til å feste baklys Raceface Turbine styre og stem Topcap til korker Custom sal Gravity Dropper Wolftooth 42t Wolftooth 28t BB Styrelager Original offset gaffel Original offset gaffel (vet ikke hvorfor det er sideveis) Merke i tape, ikke ramme 2 Quote Man kommer alltids ned
Recommended Posts