alfen Posted July 10 Share Posted July 10 Hei jeg vil bytte lager i zipp 302-baknav. Ser at lagerverktøy koster rundt 6000kr. Jada, vet at man leverer sånt til verksted, men jeg har lyst til å være mest mulig selvhjulpen. Har jeg noen rimeligere muligheter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalshus Posted July 10 Share Posted July 10 Gjengstang og egnete skiver/mutter. Eller kjøpe verkyøu til det lageret du skal montere. Hvordan får du det så dyrt? Unior har et sett til drøye 2k som et utmerket. Slå ut lagerne med hammer og dor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfen Posted July 11 Author Share Posted July 11 Chalshus skrev (12 timer siden): Gjengstang og egnete skiver/mutter. Eller kjøpe verkyøu til det lageret du skal montere. Hvordan får du det så dyrt? Unior har et sett til drøye 2k som et utmerket. Slå ut lagerne med hammer og dor. Takk, ja brukte jo ghettopresse til styrelager før så det er jo klart billigst for å få lagrene inn. Skal gjøre noen forsøk til for å få ut lagre (men det ene satt veldig veldig grisefast) Søkte kanskje ikke nøye nok men noen av de settene jeg fant kosta vel ca det. Skal se hva jeg får til, takk for svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olve Posted July 11 Share Posted July 11 Har kjøpt lagerpresse fra Aliexpress, men ikke fått bruk for den enda. Virker solid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts