HeavyDude Posted July 28, 2023 Share Posted July 28, 2023 Jeg ser etter et Strava-sett , bib + trøye. Men hvor handle det på nettet ? De nettbutikkene jeg finner , er helt ukjente for meg , og da blir jeg skeptisk. Dette liker jeg, men har noen erfaring med sjappa ? Lightinthebox Eller her : Retro-cycling-jerseys Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legendarisk Posted August 16, 2023 Share Posted August 16, 2023 Kjenner til at folk har bestilt - og mottatt produkter fra lightinthebox uten problemer, men hørt at produktkvaliteten på det de selger er så som så.🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannen Faller Ikke Posted August 16, 2023 Share Posted August 16, 2023 (edited) Det er jo litt juks å kjøpe skjorta "Gran Fondo" uten å ha "vært der". Litt som: "Not been there, got the t-shirt". 😉 Du kan jo sykle over 10 mil under 24 timer, og gjøre deg kvalifisert til å kjøpe fra Strava direkte, men da må du jo ut med over 109 dollar bare for t-skjorten, og så kommer vel mva osv i tillegg. Gran Fondo 6 (strava.com) Har kjøpt andre sykkelklær på Wish (Lightinthebox er noe tilsvarende), og klærne var ikke så kjempeille i forhold til veldig lav pris, men passformen var ganske dårlig (korte armer på jakken, men veldig løs). Men er jo veldig vanskelig å kjøpe sykkelklær på nettet hvis en ønsker tettsittende fordi marginen mellom for løs og for trang er liten. Edited August 16, 2023 by Mannen Faller Ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts