rednaskela Posted August 15, 2023 Posted August 15, 2023 (edited) Starling Murmur ramme (str. M) med Öhlins ttx22m bakdemper (210x55mm) luftes for salg (siden jeg vurderer å teste noe enda grovere med high pivot). Ramma er i str. M og var ny i mai '22. 140mm vandring bak, passer for 140-160mm gaffel (jeg har kjørt 150 og 160). I god stand. Gått et lite flak av lakken på underrøret. Bakdemper Öhlins ttx22m fra samme dato som sykkel. Vil være nyservet ved salg. Det er altså kun ramme og demper som vurderes solgt – ikke komplett sykkel. Farge Landy Green / svart Ta kontakt for en hyggelig sykkelprat, bilder og pris! aleksanderiw (a) gmail.com Her er et par bilder av sykkelen min med forskjellige oppsett: Edited August 15, 2023 by rednaskela Quote
rednaskela Posted September 1, 2023 Author Posted September 1, 2023 Trekkes fra salg. Vet ikke helt hva jeg tenkte på da jeg la ut denne for salg – man kvitter seg selvsagt ikke med en så gjev sykkel! 3 Quote
Recommended Posts