Kamao Posted August 18, 2023 Posted August 18, 2023 Fått nye bremser, men før de monteres så trenger jeg luftesett. Kan noen linke til luftesett som er kompatibelt med cura 4? Quote
Vims Posted August 19, 2023 Posted August 19, 2023 Jeg har 2-stempla Cura, og et luftekit som dette funker greit: https://www.fruugonorge.com/bike-brake-bleed-kit-mountain-bike-hydraulisk-disc-brake-reparasjon-verktoy-brems-bleeding-set-mineralolje-bike-brake-repair-tools-ayane/p-167780792-358203549?language=no&ac=ProductCasterAPI&asc=pmax Med forbehold om at SRAM ikke har endra sine luftekit, passer de også. Men de bruker dot-væske og ikke olje, og dermed ikke sikkert de varer så lenge før pakninger sveller. Jeg kjøpte en gang et luftekit basert på "apoteksprøyter" og der har olja svella opp gummipakningane i stempela, så det er ubrukelig... Quote
Goride Posted August 20, 2023 Posted August 20, 2023 Bruker settet fra xlc på mine cura4 sammen med Formula sin olje, fungerer helt fint…Xlc luftesett Quote
Recommended Posts