Kristoffer V Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Hei! Mine foreldre har hus i Torrevieja i Spania, så vi ferierer der med jevne mellomrom. Noen som vet om noen stier i nærheten? Har funnet noen i nærheten av saltsjøene, men si gjerne fra om noen vet om flere. Kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kopp Skrevet 29. august Del Skrevet 29. august Hei! Har overhode ingen anelse, men Trailforks appen kan være nyttig ressurs- om du ikke kjenner til den allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivar Elverum Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august har møtt en del stisykler på mine asfaltturer i det området. Har ikke nistirra etter sier, men spanjakkene er jo kjempeflinke til å merke turstier. Er jo lite fjell i selve torrevija, men opp forbi pedrerasjøen og innover begynner det stige litt. En kamerat har hus i rojales, og ca rett utenfor døra hans er det flere km rundløyper. Han løper, men mente de fint kunne sykles. Min framtidsplan/visjon: være neddi der et sted i lengre perioder, ha landeveissykkel og fulldempa el (sykler IKKE el her hjemme, men kilometervis i +30 i 12km/t tror jeg er best med drift) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.