Kristoffer V Posted August 27, 2023 Posted August 27, 2023 Hei! Mine foreldre har hus i Torrevieja i Spania, så vi ferierer der med jevne mellomrom. Noen som vet om noen stier i nærheten? Har funnet noen i nærheten av saltsjøene, men si gjerne fra om noen vet om flere. Kristoffer Quote
Kopp Posted August 29, 2023 Posted August 29, 2023 Hei! Har overhode ingen anelse, men Trailforks appen kan være nyttig ressurs- om du ikke kjenner til den allerede. Quote
Ivar Elverum Posted August 30, 2023 Posted August 30, 2023 har møtt en del stisykler på mine asfaltturer i det området. Har ikke nistirra etter sier, men spanjakkene er jo kjempeflinke til å merke turstier. Er jo lite fjell i selve torrevija, men opp forbi pedrerasjøen og innover begynner det stige litt. En kamerat har hus i rojales, og ca rett utenfor døra hans er det flere km rundløyper. Han løper, men mente de fint kunne sykles. Min framtidsplan/visjon: være neddi der et sted i lengre perioder, ha landeveissykkel og fulldempa el (sykler IKKE el her hjemme, men kilometervis i +30 i 12km/t tror jeg er best med drift) Quote Om itj ainna så på trass
Recommended Posts