Gå til innhold

Lygna opp 23/9


LarsB

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg ser at Hadeland CK arrangerer Lygna Opp 23/9 og jeg kunne tenke meg å ta en tur for å teste  stadfestet svak bakkeform. 
Er det noen som vet om rittet kjører segmentet som heter Lygna opp https://www.strava.com/segments/10556535

Er det ikke det så kommer oppfølgingen. er det noen som har deltatt og kan dele sporet?
Og dekkvalg?   (selv om jeg tenker Aspen 2,25 er greit til sånt)

LarsB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Forskjellen fra det gamle sporet er siste 5 km. Dekk ? Uten unntak brukt Thunder Burt der. Fordi det er det som står på HTen alltid, men det har passet bra! Mest sti preg er 5-600m etter 8 km ( på 500m høyde), 200m av dette er litt teknisk. Utenom dette er det full pushing for de som orker (utenom noen nedover partier på grus som leverer litt hvile). Ellers; Fra Randsfjorden starter det med bratt kick på asfalt. Så grus, gode traktorveier/bred sti lenge, det lille stipartiet, grus, litt asfalt, grus/traktorvei. Siste 5 km starter på bred sti og gode klopper over myrer, før grus opp til toppen. Avslutningen er god traktorvei med høy fart ned derfra. Grill og bålkaffe servering i mål til alle. Mener det pleier være en del uttrekkspremier også. Ser jr Sivert Ekroll er påmeldt så han går vel for løyperekord... Traktorveiene er gode, uansett føre, men seff snev av sug når det er vått. Det avgjør vel om det blir løyperekord eller ei i år.

Endret av supperådet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...