Gå til innhold

Rørlegger i salen? Går flotøren tørr, eller annet problem?


Anbefalte innlegg

Har en innebygd do, to stykk egentlig, men den ene av de virker å "gå tørr" veldig raskt mens problemet ikke skjer med bad nr. 2.

Det som da skjer er at den spyler en gang, men fylles ikke på ny. Så er det inn i veggen med hånda (det er trangt ja), hjelpe den litt opp og ned, så er det hele igang igjen. Dette skjer typisk etter ferier og perioder hjemmefra. En ukes tid så skjer dette. Når det hele er igang igjen, nada problem med noe som helst (bank i bordet).

Feil, eller bare noe jeg må leve med? 

Evnt. hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Helst selv.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut flottøren og rens. Måtte det på mine 6 år gamle men etter rens for 4  år siden har de oppført seg. Men hadde motsatt problem da, mine lukket seg ikke alstå stod og rant. Alt kommer ut gjennom trykknappen men kjekt med noen litt små hender hvis du har..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...