AtleR Posted July 6 Share Posted July 6 (edited) @baroudeur Får du lagt til mulighet til å legge en fast signatur på innleggene man lager? Kanskje mest interessant for de om representerer en butikk, er ambassadør for et merke eller lignende for å fjerne tvil om habilitet. Edited July 6 by AtleR Quote Scott Spark - Scott Lumen - Rondo Ruut - Gavia Fat Tony - Wahoo KickrBike Shift Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 6 Share Posted July 6 Ja, det skal jeg få ordnet. Ser på det nå! 3 Quote Sykkel.org × NOTS Sykkel.org × Sykkelkomponenter.no Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 6 Share Posted July 6 Jeg har aktivert signaturfunksjonen, men jobber fortsatt med å få på plass muligheten for å faktisk lage en signatur. Quote Sykkel.org × NOTS Sykkel.org × Sykkelkomponenter.no Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 6 Share Posted July 6 Jeg har ikke glemt denne, jeg driver bare med litt problemløsning. Signaturfunksjonen er aktivert, men muligheten for å legge til signatur under innstillinger er ikke tilgjengelig og jeg er usikker på hvorfor. Gi gjerne beskjed om noen får til å legge inn signatur, men enn så lenge fortsetter feilsøket. 1 Quote Sykkel.org × NOTS Sykkel.org × Sykkelkomponenter.no Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
janbanan Posted July 6 Share Posted July 6 Jeg har lagt inn signatur nå 👍 2 Quote "I never understood wind"- Donald Trump Link to comment Share on other sites More sharing options...
baroudeur Posted July 6 Share Posted July 6 Så bra! Da er det nok bare mitt brukergrensesnitt som skiller seg litt fra det som er standard. Det viktigste er at funksjonen er på plass. Quote Sykkel.org × NOTS Sykkel.org × Sykkelkomponenter.no Vive le forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
janbanan Posted July 6 Share Posted July 6 Ligger under "Kontoinnstillinger", for de som lurer. Quote "I never understood wind"- Donald Trump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts