ventle Posted October 18 Share Posted October 18 Jeg har to DJI Mavic 2-droner, nå selger jeg den ene, en Mavic 2 Zoom, som blant annet er brukt til å filme denne filmen: Ønsker 4500 for dronen. Kan hentes i Trondheim eller sendes for kjøpers regning. Se flere bilder og mer info på finn.no: Se https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=324446969 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted October 18 Share Posted October 18 (edited) Har den fungerende "follow me"? Jeg ser den er over den magiske grensen på 250 g, så da er det ikke aktuelt. Edited October 18 by arne_and Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ventle Posted October 27 Author Share Posted October 27 Solgt 🙂 Det stemmer at denne (i likhet med alle andre droner bortsett fra DJI Mini-serien) normalt havner i det som kalles kategori A3, som betyr at man må registrere seg hos Luftfartstilsynet, ta nettkurs, ha forsikring og holder 150 meter avstand til bebyggelse og utenforstående. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts