Gå til innhold

Aksling Fox 34 SC


Anbefalte innlegg

Har gått på ei ferieblemme og sitter på hytta og mangler aksling til den ene gaffelen.

Det er en 100mm Fox 34 Step Cast som er noen år gammel.

Det er boost spacing, men jeg lurer på om den bruker samme lengde på akslingen som en vanlig Fox 32 eller 34?

Noen som vet? Greit å bestille rett😀

AG 

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være samme. Step casten er jo steppet på innsiden av gaffelen, så utsiden blir det samme. Men, hvis materialet er fjernet på utsiden av beina på de eldre modellene så blir det en annen sak? Usikker på det! Vær obs på at det må være en fox aksling da de har litt andre gjenger enn f.eks rockshox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt dødtid så googlet litt. Fant ikke noen egen aksling for SC, så det må være samme. Akslingen er jo festet i det lille utspringet foran beina uansett. Men ville jo ikke sjokkert hadde det vært en egen lengde for SC aksling bare for å plage folk og tjene cash. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger.

Jeg hadde en heftig runde med Google selv og og via serienummer på gaffel fant jeg Fox sitt delenummer og googla det.
De hadde på lager på Braasport sammen med litt annet kjekt så jeg har nok pakke på vei i posten i løpet av dagen😀

Da blir det slutt på klaginga fra yngste jenta om «stiv» gaffel🤪🙈

AG

  • Like 2

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...