andersar Posted November 13, 2023 Posted November 13, 2023 Save the date, vi drar på tur og ser hva vi finner av tilløp til lett tilslørt barfrost! Tid: 1830 Sted: Kommer! Lykt: Ja Humør: Godt 1 Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
kassbike Posted November 14, 2023 Posted November 14, 2023 Jeg satser på å bli med! Hvordan er det på dekkfronten? Har du lagt om til pigg? Ser det meldes en del kaldere i morgen.. Quote
andersar Posted November 14, 2023 Author Posted November 14, 2023 Jeg kjører piggfritt fortsatt. Satser på at det holder gjennom natta. Oppmøte på Steinskogen utfarts-parkering. https://kart.gulesider.no/m/FYGMA 1 Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
andersar Posted November 16, 2023 Author Posted November 16, 2023 Har du ikke vært ute enda, så er det feil prioritering. Det var nydelige forhold, ikke knallhardt over alt, men mer enn bra nok. I dag tidlig målte jeg -8 C på trappa, så det betyr at det lille som var vått i går kveld, antagelig har fått en solid skorpe i dag. Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Recommended Posts