Gubben Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 Nå er det snart jul igjen og de fleste julegavene er handlet inn 🙂 jeg synes julen er en fin tid og jeg gleder meg over å kjøpe gaver som blir tatt vel i mot og som blir brukt. sliter dog med å finne en artig gave til det ene "barnet" som har fått seg egen leilighet der det meste egentlig er på plass. en fin kaffemaskin kunne vært noe, men det er allerede kjøpt inn. trenings utstyr er ikke aktuelt, klær er generelt vanskelig, sko må prøves. så, er det noen som har forslag til artig og eventuelt noe spesielt husgeråd som kan kjøpes inn ? budsjett ~5' som max Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joje Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 Opplevelser trumfer ting. Gi et gavekort på noe dere gjør sammen. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ndreas Posted November 14, 2023 Share Posted November 14, 2023 Men pass på at det blir satt en faktisk dato og gjennomført! Har både gitt og fått slike gaver som aldri ble no av 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gubben Posted November 14, 2023 Author Share Posted November 14, 2023 Joje skrev (12 minutter siden): Opplevelser trumfer ting. Gi et gavekort på noe dere gjør sammen. Tror vi har en vinner her 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts