Gråstein Posted January 3 Share Posted January 3 GCN har en video Hvor mye av verktøyet trenger jeg eeeegentlig? Jeg er lysten på å endre til et aerostyre, men vil jeg ta jobben? Disclaimer: jeg har ikke engang trengt å lufte bremsene, så har nada utstyr og erfaring. Først anbefaler de et spesifikt verktøy for å dytte inn stemplene i kaliperen. Dette går helt fint med noe annet flatt? Mener jeg dyttet inn med en teskje en gang… Så må kabelen kuttes. Her brukes igjen et veldig spesialisert verktøy. Hva er galt med å sage over med en baufil? Å klippe med tang kan kanskje klemme sammen litt for mye? (Men hvordan unngår i så fall spesialverktøyet samme problem?) Et punkt jeg ikke helt forstår: Kabelen kuttes bare noen mm? Er det opplagt at man ikke risikerer å trenge ny kabel fordi den gamle blir for kort? Luftesett ser det ikke ut som jeg kommer unna, men er sikkert noe jeg uansett burde ha. Alt i alt: for min del ser det ut som jeg kommer til å betale like mye for utstyr og ny tape som for selve styret… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.