Gå til innhold

Bytte integrert styre


Anbefalte innlegg

GCN har en video

Hvor mye av verktøyet trenger jeg eeeegentlig? Jeg er lysten på å endre til et aerostyre, men vil jeg ta jobben?

Disclaimer: jeg har ikke engang trengt å lufte bremsene, så har nada utstyr og erfaring. 

Først anbefaler de et spesifikt verktøy for å dytte inn stemplene i kaliperen. Dette går helt fint med noe annet flatt? Mener jeg dyttet inn med en teskje en gang…

Så må kabelen kuttes. Her brukes igjen et veldig spesialisert verktøy. Hva er galt med å sage over med en baufil? Å klippe med tang kan kanskje klemme sammen litt for mye? (Men hvordan unngår i så fall spesialverktøyet samme problem?)

Et punkt jeg ikke helt forstår: Kabelen kuttes bare noen mm? Er det opplagt at man ikke risikerer å trenge ny kabel fordi den gamle blir for kort?

Luftesett ser det ikke ut som jeg kommer unna, men er sikkert noe jeg uansett burde ha. 

Alt i alt: for min del ser det ut som jeg kommer til å betale like mye for utstyr og ny tape som for selve styret…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 0
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...