Jump to content

Bytte integrert styre


Recommended Posts

GCN har en video

Hvor mye av verktøyet trenger jeg eeeegentlig? Jeg er lysten på å endre til et aerostyre, men vil jeg ta jobben?

Disclaimer: jeg har ikke engang trengt å lufte bremsene, så har nada utstyr og erfaring. 

Først anbefaler de et spesifikt verktøy for å dytte inn stemplene i kaliperen. Dette går helt fint med noe annet flatt? Mener jeg dyttet inn med en teskje en gang…

Så må kabelen kuttes. Her brukes igjen et veldig spesialisert verktøy. Hva er galt med å sage over med en baufil? Å klippe med tang kan kanskje klemme sammen litt for mye? (Men hvordan unngår i så fall spesialverktøyet samme problem?)

Et punkt jeg ikke helt forstår: Kabelen kuttes bare noen mm? Er det opplagt at man ikke risikerer å trenge ny kabel fordi den gamle blir for kort?

Luftesett ser det ikke ut som jeg kommer unna, men er sikkert noe jeg uansett burde ha. 

Alt i alt: for min del ser det ut som jeg kommer til å betale like mye for utstyr og ny tape som for selve styret…

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...