Gå til innhold

Nytt styrelager eller fikse?


Anbefalte innlegg

Styret har blitt vanskelig å dreie på, må litt krefter til.

Da antar jeg at det er styrelager, har prøvd å løsne bolter og stramme til igien. Blir likedan.

 

Holder det å rense og påføre nytt fett? Eller må jeg ut å kjøpe nye lagre (oppe og nede)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs nok litt på hva slags lager som står på, og hvorvidt det er laget for å vedlikeholdes. Mange lagre er mer eller mindre slitedeler og ikke designet for å lett åpnes og fettes opp.

Men når det har kommet til det stadiet at du sliter med å snu på ting, tipper jeg nok bytte er aktuelt.

Ville tatt av gaffel og kjent på hvordan det føles når du vrir rundt på lagerne uten at noe er tilstrammet.

  • Like 1

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...