Gå til innhold

Nye sykkelsko - butikk i Oslo med godt utvalg?


Anbefalte innlegg

Hei! 

Noen som har oversikt over hvilke butikker i Oslo/østlandsområdet som kan ha godt utvalg av sykkelsko? Trenger nye, og ønsker helst å prøve før kjøp da gamleparet ikke passer særlig bra og etter 7 år egentlig ikke har gått seg til. 

Også lurer jeg på om noen som har innspill; skal brukes i hovedsak på "grus"/og landevei, men hva bruker folket der? Først tenkte jeg å kjøpe mtb-sko, men hørt at disse ikke stive nok til å sykle lange distanser? Usikker på hvor mye det har å si? Har planlagt ca 10 grusritt i år, alt mellom 60-180km. Også kan jo grus være så mangt, mine landeveissko har overlevd mye hike a bike, men ville jo vært bedre med mer egna sko.. men litt avhengig av type ritt håper jeg jo å slippe å gå så mye med sykkelen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg har 2 par SIDI carbon wire, første paret har jeg hatt i 12 år. Har også noen andre sko, men SIDI carbon wire er favoritt. Lette, stive og gode å ha på.

Flere sykler grus/bikepacking etc med mtb-sko, jeg bruker landevei også på bikepacking/grus og syns det funker flott. Syns ikke mtb-sko er så mye bedre å gå på og liker bedre å sykle med landevei. Lufter beina i pauser og har med noen UL tøysko hvis behov for å gå litt mer rundt. Grusritt har jeg ikke erfaring med.

Endret av johs78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...