Gå til innhold

En runde i Link-løypa i Drammen (advarsel: mye skriking)


Anbefalte innlegg

Digger at vi har en bcpov/NicoSchirmer for norsk terrengsykling! For meg er det fortsatt litt uvant at nordmenn med sitt flotte språk snakker engelsk, men jeg forstår at det handler om å nå ut til et bredere publikum.

Det så ut som en kul løype! Hvordan har de preparert den?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pludrepapp skrev (På 13.2.2024 den 16.29):

Digger at vi har en bcpov/NicoSchirmer for norsk terrengsykling! For meg er det fortsatt litt uvant at nordmenn med sitt flotte språk snakker engelsk, men jeg forstår at det handler om å nå ut til et bredere publikum.

Det så ut som en kul løype! Hvordan har de preparert den?

Hver gang jeg våkner revurderer jeg om norsk eller engelsk er det riktige språket å bruke på youtube. På en side er det enklere for meg å være meg selv når jeg snakker norsk. Samtidig er det fortsatt et veldig lite miljø her i Norge som ser på terrengsykkelvideoer, som gjør det vanskelig for meg å markedsføre kanalen til sponsorer.

Jeg har en god del bekjente og venner som ikke snakker norsk, og en del følgere som ikke er fra skandinavia (ca. 30%), så jeg har kommet fram til at det gir mest mening å ha litt engelsk i videoen så seern får en følelse av å bli inkludert selv om de ikke forstår norsk.

Akkurat nå må jeg jobbe sykt mye for å tjene nok til å akkurat overleve med kanalen (ligger godt under fattigdomsgrensa), og tenker at hvis jeg fortsetter med norsk så vil jeg aldri kunne tjene nok til å leve komfortabelt.

Men vi får se. Kanskje jeg går tilbake til norske videoer hvis jeg ser at det er mulig å leve på det hvis terrengsykling vokser enda mer.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forståelig, Markus! Forstå meg rett: jeg synes først og fremst det er kult at vi (Norge) har en youtubekanal som handler mye om norsk terrengsykling. Dette heier jeg på! Og du vet bedre enn meg hva som er mulig på Youtube - det er ikke sånn at jeg sitter på en hel masse hemmelige norsktalende terrengsykkelseere jeg ikke deler med andre 😆

Også får vi se hva fremtiden bringer. Jeg ønsker alt godt for deg og kanalen din - som allerede har inspirert meg, og vist meg sykkelmuligheter i Norge jeg ikke visste om.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, ny her. 
Kudos til deg Markus! 
Du hjelper meg med å få oversikt over hvor jeg skal sykle. Bor i Tønsberg og ante ingenting om Link-løypa. 
Skal sjekke den ut, om den da ikke regner bort i løpet av helgen. 
At du snakker engelsk er helt fint. 
Bra kvalitet på innhold og filming! 
Petter 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter P P-B skrev (6 timer siden):

Hei, ny her. 
Kudos til deg Markus! 
Du hjelper meg med å få oversikt over hvor jeg skal sykle. Bor i Tønsberg og ante ingenting om Link-løypa. 
Skal sjekke den ut, om den da ikke regner bort i løpet av helgen. 
At du snakker engelsk er helt fint. 
Bra kvalitet på innhold og filming! 
Petter 

Det blir kjørt guidet tur i løypa søndag kl 10 fra Landfalltjern.

Grilling av pølser underveis er også inkludert.

https://www.facebook.com/share/p/zVqS1fNGuaBvDg8E/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...