parob Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 Etter et bomkjøp sitter jeg med et Continental RaceKing Shieldwall, mens jeg skulle hatt Protection. Skal jeg puste med magen, beholde Shieldwall-utgaven, og ikke tenke mer på det.. eller kommer det alltid til å gnage at jeg har feil dekk? Det skal benyttes som framdekk til først og fremst maraton, men sikkert noe stisykling når det er tørt. I følge https://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews/compare/continental-race-king-performance-shieldwall-vs-continental-race-king-protection-2020 er det ganske stor forskjell på rullemotstand på de to. Eventuelt droppe RaceKing og gå for RocketRon eller RacingRalph f.eks.? Tror jeg har et RoRo liggende attpåtil. Quote
HenrikG Posted February 9, 2024 Posted February 9, 2024 Tja…du kan jo spørre deg selv hva du kommer til å tenke på når du har shieldwall-dekk, og akkurat ikke klarer å henge på ei større gruppe i et grusritt 😉 1 1 Quote
Recommended Posts