Gå til innhold

26” dekk til monstercross prosjekt


Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til 26” dekk til et prosjekt jeg har gående. Skal gjøre monstercross ut av en gammel og griselett birkenhardtail. Det er 26 tommers hjul og jeg er på utkikk etter raske og lette dekk med mye volum. Gjerne 2.4 og ikke behov for særlig med knaster. Anyone…

Endret av pils1xxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gode gamle race king i 2.2 er vel ikke å forakte..? Jeg har maxxis ikon i 2.35 på en gammel ragley 26 som jeg pusset opp i vår. Den er alt annet en lett og brukes til litt sti og litt generell att og fram.

Rene Herse produserer også 26 dekk og har 2.35 av både terrengvarianten og allroadvarianten..vil sikkert være premiumvarianten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme type prosjekt gående, og fant et par eldre men ubrukt RaceKing Supersonic 2.2 til en veldig fin pris på Finn. Syklet mye på RaceKing i div utførelser og har lite å utsette på det. 

Skulle dekkene gå i oppløsning kan det hende jeg går for et sett Gravelking SK 26" 2.1. 

Sliter med å finne noe bredere enn 2.2 uten vesentlig økning i vekt og knastehøyde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...