Gå til innhold

Ny sykkel


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har begynt å glede meg til våren allerede og planlegger å kjøpe ny sykkel. Etter mye om og men har jeg landet på hardtail MTB (denne gangen også).

Budsjettet er på 30.000-50.000.

Er det andre i samme ærend som har landet på hva de skal kjøpe? Er det noen gode tilbud nå eller bør jeg vente til nærmere påske?

Takk for svar.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avhenger kanskje litt av hvor du bor. For ikke lenge sia var jeg innom Sykkelopplevelser i Lørenskog og blei overraska over hvor gode kjøp jeg kunne gjort der nå. Jeg tipper det er det samme hos mange lokale sykkelforhandlere. Det er så mye bra på markedet nå at jeg bare ville sett etter et godt tilbud på en sykkel i den kategorien jeg var ute etter, helst fra en dyktig og seriøs forhandler, og så lagt mindre vekt på merke.

Et eksempel på tilbud fra Sykkelopplevelser: https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=252566103

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...