GĂ„ til innhold

Merida eller Wilier?


Anbefalte innlegg

Hei

Trenger ny landeveissykkel og har blinket ut Merdia Scultura Endurance og Wilier Garda som gode alternativer til rundt 35.000,-

Noen med erfaring fra disse to?

Krav til sykkel er disc, el gir og komfor 😊

Er 178 cm og 88 kg sĂ„ race-dagene er forlengest forbi 😎

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2Fat2Ride skrev (1 time siden):

Er 178 cm og 88 kg sĂ„ race-dagene er forlengest forbi 😎

Maks 2 mĂ„neder med litt intensiv sykling sĂ„ er du garantert fit for race 👍🙂

Jeg ville gÄtt for Wilier, men det i hovedsak ut fra utseende og magefÞlelsen. Ligger 4 tilbud pÄ Wilier Garda pÄ Finn nÄ. 2 med DI2 og 2 med mekanisk Campagnolo, jeg ville uten tvil valgt det siste og det er ikke bare basert pÄ magefÞlelse. 

Uansett valg, sÄ husk at det viktigste er Ä komme seg ut Ä sykle. De fleste sykler er mer enn gode nok, er hvor mange timer han oppÄ bruker den som er avgjÞrende.

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg kikket pÄ akkurat de samme syklene i hÞst. Valgte Ä bestille Meridaen, da jeg fikk den for 30k hos den lokale Sport1-sjappa. Var lang leveringstid, sÄ i mellomtiden kom det faktisk et veldig godt tilbud pÄ BMC Roadmaschine hos BIRK som jeg slo til pÄ istedet. Kansellerte dermed bestillingen pÄ Meridaen.

Ser at Reachen pÄ alle disse er veldig like, mens Gardaen har lavere Stack. Iallefall i min stÞrrelse (XL).

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...