Gå til innhold

Midlertidig brems, hvordan stripse slange


Anbefalte innlegg

  • Svar 5
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Den fineste løsningen tror jeg blir å kjøpe klisterlapper du setter på, men dette blir jo litt bruk og kast, siden det er midlertidig. 

Jeg hadde nok tatt strips rundt rammen. Er du bekymret for merker i rammen kan du legge noen i mellom. Gamle sokker, kluter eller annnet du har liggende i hjemmet. 

https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/jagwire-alloy-alloy-stick-on-cable-guide-black-4pcs/138504373/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=14750062&country=no&gclid=Cj0KCQjw8NilBhDOARIsAHzpbLCZemndimS4lHe5JZtMu71etJGcRm4bYQz4b61f8Tjg0S0n5bzD_gMaAlI-EALw_wcB&gclsrc=aw.ds 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor midlertidig er dette snakk om?

Jeg hadde bare kjørt noen gode runder med elektriker-teip på egnede steder langs ramma, så sitter slangen fast.

Men om det blir et langvarig byttelån så hadde jeg nok gjort noe litt finere slik som Espen linker til i posten over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har Shimano og har luftesett så er lufting gjort på 15minutter, da hadde jeg gjort det skikkelig med en gang.

Ellers funker jo å legge noe i mellom og strips fint for en tur eller 2.

Reservebremser er et must om du ikke har flere sykler i samme klasse, evt litt deler har som oftest noen hendler og kalipere samt slanger og fittingsliggende.

Fordelen igjen med Shimano er at det meste funker om hverandre

 

AF

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...