Gå til innhold

Geometri Emonda vs Madone


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Litt kaninhull, ser egentlig på rullesykkel, men tenker litt at det jo er fordel hvis sykkelen kan fungere som en backup/finværssykkel også 🙂 

Har en Pickenflick grusracer/endurancesykkel fra før, så blir mer ren racer dette.

Synes det for eksempel er mye Trek Madone etc som selges tilsynelatende grisebillig, er jo sykler som for ti år siden fikk veldig gode skussmål.

Er 193 ca med 94cm inseam, så er fort oppe i XL 58-60, men når jeg ser forskjellen på disse virker det som det kun er litt forskjell i stack, som jo kan løses med lengre setepinne?

Eller er det noe annet jeg ikke ser her som er betydelig forskjell?

image.png.c0b2f17dc772690be06c1ea58d650d10.png

Endret av msteiro
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Litt usikker på hva du mener med ".....men når jeg ser forskjellen på disse virker det som det kun er litt forskjell i stack, som jo kan løses med lengre setepinne?"

Stack er den effektive høyden i front som kan endres ved endring av spacere under stem, evt endre kan du endre vinkelen med et nytt stem eller snu det du har opp/ned.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...