Gå til innhold

Batteribytte Garmin Fenix 5


EspenE

Anbefalte innlegg

Klokken begynner å bli noen år, men dekker fortsatt alle behov. Imidlertid går det nå med ca 50% batterikapasitet/døgn og det blir litt snaut.
Er det noen urmakere eller tekniske verksted som har batteribytte som standard rutine i Oslo området? Har googlet meg til at det er mulig å bytte
og at det finnes batterier å kjøpe, men jeg har ikke lyst til å knote med det selv og ønsker kun å levere til en fagperson og få det fikset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Plankepetter said:

Send den inn til Garmin. 

Garmin har en overhalingstjeneste, så du sender inn det du har, og så får du en overhalt klokke tilbake - ikke nødvendigvis den samme. Har gjor dette før. Det gjør at det går fort.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baronKanon skrev (2 timer siden):

Garmin har en overhalingstjeneste, så du sender inn det du har, og så får du en overhalt klokke tilbake - ikke nødvendigvis den samme. Har gjor dette før. Det gjør at det går fort.

Da skal jeg ta en kikk på supportsiden til Garmin og se om jeg finner rett adresse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...